Subject: Väo tee ehitusega seotud sademeveeprobleemi lahendamine
From: "Anett Pook-Katte" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 14:51:43 +0300

Tere!

Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalameti poole pöördus Lagedi tee 8 kinnistu
omanik, kes väidab, et pärast Väo tee (hõlmatud katastriüksused on Väo tee
78403:313:0028, Peterburi tee 94 78403:313:0630, Väomurru tn
78403:313:0015, Väo tee T3 78403:313:0014 kinnistuid) ehitust valgub tema
kinnistule läbi maapinna Tooma järvest ja Tooma tn 13 kinnistult vesi, mis
täidab nende karjääri.

Palun infot, kes on Väo tee ehituse tellijapoolne kontaktisik,
peaprojekteerija kontaktisik ning ehituse peatöövõtja kontaktisik, et
saaksime välja selgitada, kas probleem võib olla tingitud
ehitustegevusest.

Parimat

Anett Pook-Katte

tehnovõrkude programmijuht

Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet

Harju 13, Tallinn

+372 5362 6327

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.